onsdag 6 januari 2010

Vem är Adam Steen?

Vem är jag?

Jag är en elitsatsande längdskidåkare som är född och uppvuxen i Falun. Tävlar för Falun-Borlänge SK. Förutom denna firma och min egna träning så jobbar jag extra på Lugnets Äventyr. Jag har också tävlat på hög nivå som medeldistanslöpare för Falu IK (numera representerar jag Sågmyra SK på löptävlingar) och jag tävlar cykel (landsväg och cykelcross) för Falu CK. Jag läste samhällsvetenskapliga programmet med ekonomisk inriktning och gick samtidigt på Falu friidrottsgymnasium åren 2000-2004. Därefter så har jag läst sport management på högskolan dalarna (inte klar med examen ännu). Jag pluggade senast en kurs på Högskolan dalarna under vårterminen 2010: "Entreprenörsskap inom idrott och hälsa"

För att få reda på mer om mig, klicka in på min blogg: http://www.adamsteen.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar