måndag 27 december 2010

Information

Hej.

Mitt namn är Adam Steen, jag är en elitskidåkare tävlandes för Falun-Borlänge SK. Vid sidan av skidåkningen så driver jag en egen firma, mitt verksamhetsområde är övrig sportverksamhet, alltså ”allt” i och runtomkring idrotten (mestadels med inriktning på uthållighetsidrotter), till exempel: manager, tekniktips, träningstips, föreläsningar, friskvård, och så vidare. Mitt företags andra verksamhetsområde är skogsvård; plantering av skog, med mera.

Min blogg - (http://www.adamsteen.se) som jag skriver i är Faluns, dalarnas och kanske sveriges största längdskidblogg. En väluppdaterad blogg (2-3 gånger per dag), där Du kan följa mig i min träning, tävling och vardag, på ett seriöst blandat med humoristiskt vis.

Jag har en idé där jag ska sälja ut paket (eller enskilda delar) till företag. De olika delarna presenteras här under. Skulle Du och ditt företag vara intresserad av ett samarbete med mig och mitt företag så kan jag erbjuda följande:

  • Annonsera på min blogg, som har cirka 200-400 unika besökare per dag. Antingen genom en bestående annons på sidan, eller genom ett blogginlägg. Annonsstorlek, placering, pris och hur länge enligt överenskommelse.

  • Konsulterande tjänster, behöver ni hjälp med jobb utan att behöva anställa mig?

  • Hjälp med träningsupplägg, kost, teknik, vallning, ”allt” inom längdskidor (främst, men även andra idrotter). Någon i företaget kanske ska åka Vasaloppet, eller annat motions- eller tävlingslopp?

  • Du kanske behöver ett träningsupplägg/träningsprogram för att komma i form, bli mer vältränad och orka mer?

  • Är ni intresserade av att ha ert företags logga på mina tränings- och tävlingskläder? Jag syns på många stora tävlingar runt om i hela Sverige.

  • Företaget Adam Steen, kan även erbjuda annat än ovan beskrivet. Ett flexibelt företag med många möjligheter: ”- Allt är möjligt"

  • Samarbete, har ni något förslag eller önskemål på samarbeten av annat slag än ovan? Hör av er till mig i sådana fall, så löser vi det!
Verkar något av detta intressant? Antingen som ett paket, eller genom enskilda tjänster. Hör av er till mig så kan vi diskutera vidare. Priser enligt överenskommelse och tjänster efter önskemål!

Tack på förhand.

Med vänliga hälsningar:

ADAM STEEN


Tel: 076 – 166 49 97

Företaget innehar F-skattesedel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar