onsdag 10 oktober 2012

Hösten är här



Efter plantsättningen så har jag tränat på bra och skapat mig en fin grund inför vinterns tävlingar. Känner mig starkare än på länge.

Nu stundar hösten och så småningom också vintern. Så passa på att ta hjälp av mig för att förbättra din längdåkning. Det kan exempelvis vara:

  • Vallning - Tips, lektioner, vasaloppsvallning, vallning till tävlingar, inköp av valla etc.
  • Träningsupplägg.
  • Teknikträning, skidskolor, med mera.
  • Föreläsningar, träning, skidåkning, och så vidare.
  • Event.
  • Skid- eller materialköp.
  • Upplägg efter egna önskemål?

Ni kan också ta hjälp av mig när det gäller:

  • Fönsterputs
  • Femkamper, samarbetsevent, personal-kickoff, etc.
  • Plantering av skog. 
  • Som en inhyrd konsult på erat företag.
  • Och så vidare?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar