onsdag 26 februari 2014

Vallning inför Vasaloppet och bra respons från skidskolorna plus vallning

Hej på er i vårvärmen.

Ni vet att ni kan anställa mig för vallning väl? Ni hittar mer information här. Detta kommer även vara aktuellt för både nästa vinter och vasaloppsvecka.

Jag har haft några skidskolor i år och deltagarna har varit nöjda, så här skrev Peter Larsson AXA SC angående en skidskola jag hade för dem:

"Alla mycket nöjda! Nybörjarna åkte 5 min snabbare på en mil än innan instruktionen"

Såhär berättar en ansvarig på Dalarnas försäkringsbolag efter en skidskola jag haft där:

"Tack för din hjälp med teknikpasset! Alla jag pratat med har varit jättenöjda!!"

Och så här skrev Robert Jonsson om sin frus insats på Tjejvasan:

"Ja då var Lena Jonsson i mål i fin stil. Lena hade bra skidor och åkte lätt och fint. Adam Steens vallning var kanon"

Kul att folk är nöjda med mitt arbete, det gläder mig. Jag ser också fram emot kommande skidskolor och övriga jobb för mitt företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar