måndag 4 maj 2020

Det rullar på


Hej på er.

Längesedan nu. Livet för mig rullar på. Jag jobbar, umgås med min son Alfons, tränar och försöker bedriva företaget också på sodan av. Det finns fortsatt möjligheter till att få hjälp med träningsupplägg, skidteknik och så vidare.

Jag har just flyttat till en egen lägenhet i Borlänge. Det är en bostadsrätt som jag trivs bra i. Jag fick faktiskt plats med både mitt löpband och min stakmaskin på balkongen, det är jag sjukt nöjd med. Idag fick jag också hem en chinsstång från Gorilla Sports som jag monterade i dörrposten till vardagsrummet. Perfekt att ha för hemmaträning. Dock är det inte främst chins som jag tänkt träna där, utan jag har planerat att hänga upp mina TRX-band där och köra bålträning med. Grymt och stort tack till Gorilla Sports!

Kolla även in mina andra två bloggar: Addesteek och Adamsteen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar