fredag 12 november 2010

Tjänster/priser

Tjänster/aktiviteter:

Nedan följer några exempel på de tjänster mitt företag kan erbjuda:

  • Annonsera på min privata blogg. Faluns och troligen dalarnas största skidblogg, samt en av de större i Sverige. Annonsstorlek, placering, pris och hur länge enligt överenskommelse.
  • Konsulterande tjänster, behöver ni hjälp med jobb utan att behöva anställa mig?
  • Hjälp med träningsupplägg, kost, teknik, vallning, ”allt” inom längdskidor (främst, men även andra idrotter). Någon i företaget kanske ska åka Vasaloppet, eller annat motions- eller tävlingslopp?
  • Är ni intresserade av att ha ert företags logga på mina tränings- och tävlingskläder? Jag syns på många stora tävlingar runt om i hela Sverige.

  • Samarbete, har ni något förslag eller önskemål på samarbeten av annat slag än ovan? Hör av er till mig i sådana fall, så löser vi det!
  • Företaget Adam Steen, kan även erbjuda annat än ovan beskrivet (bland annat skogsvård). Ett flexibelt företag med många möjligheter: ”- Allt är möjligt”.

Fler tjänster efter önskemål. Jag kan även ordna försäljning av sportprodukter från vissa märken. Exempelvis: Helhetshälsa och ION-Silver

Priser:

Enligt överenskommelse


Tveka inte, kontakta mig vid intresse, eller frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar